Hehe

Varit ledig idag..
Kan börja vänja mig men vi får se lite lång tråkigt att inte gör något alla utom jag är som sagt i skolan.
Men som tur är tar man sig fritiden på måndag eller tisdag nästa vecka och åker till paloma:D<3
Ska bli funny funny..
Idag som sagt har jag shoppat med elias alex och jenny:D..
Lite kul..
Köpte ett par skor, en t-shirt, en bh, en trosa, tre par strumpor tror det var allt:D..
Hihi..
Imorgon börjar jag klockan 10 och hoppas att vi får göra våra fucking ID kort så vi kan få mat och sedan ett skåååp kanske??
Vore jävligt trevligt -.-*..
Dom på IV verkar tro att vi är 6 åringar för imorgon ska vi grilla korv och lära känna varandra jo tjena , typ hatar alla xD.
Vill ha skåååp och id xD haha det är allt jag begär:D...
Ska ha mina ny kläder imorgon woho eller inte:P..
men men nu ska jag snacka mer med älsklingen~
Dagens kläder och saker jag köpte:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0