Regn dag

Idag var det regn dag.. Eller nästan iallfall..
Började skolan 10.00 pouran sa att vi kunde gå direkt och fotta oss  så det gick vi och gjorde men det var fan inte många där:S.
Sedan kom man hem föräldrarna åkte iväg och handlade och sedan kom hem:D..
Mums snacks xD..
Hittade gammla bilder på mej idag hurra fett ful man är:s..
Sedan så skjutsade jag paloma till stallet sedan fick jag tag på fredrik men hans mobil dog och jag antar att han vill slippa mej ett tag nu:)...
Var med nemo och elias ett tag men det var fan inte en lång stund men jag och elias ska göra något på söndag:)..
Åt lite god mat med mamma,robin sara morfar och birgitta..
Sedan bärde det av och hämta paloma i stallet och drog till donken..
Hihi..
Sedan skjutsade jag hem henne som blev fail..
Började regna och jag körde typ max 30 xD haha..
Nu sitter jag hemme och tänker på fredrik och ser en cp film på tv xD..
bläää.. en gammal bild på mig nedan för.
Kallt hejdå~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0