skolan..

Förlåt har varit så mycket att jag knappt har hunnit skrivit i min lilla blogg här..
Fredrik har varit här och vi har varit på skansen och sen på donken och allting:) softat som vanligt:D..
Första dagen i skolan hurra..
Adde var där men som tur var fick vi bli in delad i olika grupper och jag hamnade inte han med han eller läraren maggan:D..
Fast jag är ensam tjej och den enda vita i min grupp resten är blattar så man bah: ehh känner mej vit eller vad x).
Älsklingen var med och fick sällskap av jenny och alex:D..
Elin kom också så det blev skojj av alltihopa=)..
Nu har jag lämnat min älskling på stationen i stan gråter nästan av sorg>:(..
Får hoppas att höstlovet kommer snart för måste verkligen träffa han<3<3<3..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Då är det väl dags att ta fram brun utan sol -krämen ;P

2008-08-18 @ 16:04:38
URL: http://hejsofiaa.blogg.se/
Postat av: Fredrik

jarå, snart ere höstlov, min lilla negerflicka :D XD

2008-08-19 @ 00:42:57
URL: http://arachidna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0