Tröttsamt innan skolan börjar med?

Är det bara jag eller har sommaren gått fort? lixom om snart en vecka börjar jag skolan vet inte vad som kommer hända?.
Men men
Sommaren har varit bra speciellt då älsklingen kom upp till mig och jag fick nya kompisar:D
Min morbror gifte sig äntligen igår och jag och izze fick vara servetriser..
I slutet fick vi en stor applåd för att vi hade gjort så god mat hihi:D..
Fickk 500 spänn för att ha jobbat 19 timmar på två dagar och sedan en fylle peng av pappa som bestod av 100 spänn..
Sen nu idag har jag tjänat 183 spänn som nu är sammanlagt 783:- som jag har tills den 20 då jag kommer få mer money..
Fick en fin svart spargris av grannen med två döskallar på som ett tack för hjälpen^^..
Älsklingen tänker komma upp snart igen hurra hurra:D
Är stolt har inte varit på donken på två veckor tror jag=) wiehou
Är trööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööttt~
Bajs och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0