2 Dagar kvar nu..

Hurraaaaaa två dagar kvar till julen:)..
Jag vet dock att jag saknar nüsslie så otroligt mycket ;___,<3<3<3

Jag är nu i malmö , o det känns sådär.
Tåget var blää blev illamående, sen var vi i stan o köpte fin fina saker:D
Sen sov vi hos misse o nu snart är det jul.
Men känslan för julen är annorlunda nu.
Här nere är det varmt soligt och ingen snö känns mer som påsk änn julafton:S..
Sen så finns inte min nüss med på julafton:(..
Aja ska försöka överleva..

......JAG VILL HA MIN NÜÜÜÜSSSSSLLLIIIEEEEE!?!?!?!?!?!? :'(

Ska köpa världens finaste present till dej gumman<3<3<3<3 ;__;
Ska aldrig mer åka långt bort utan nüsslie :O

hehehhe ja jag är beroende av min hund men hon är allt jag har o min bästaste vän efter jenny ;D..

Nej nu ska jag klä på mej o byta matta hej svejs:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0