26 December

Ja då var man här igen dåå, klarmed julen och början på nyår.
Fick fin fina presenter av Fredriks familj:)..
Fick bland annat:

  • 2 Choklad askar
  • Ett dussin papper
  • En bok *Origami*
  • En manga bok
  • En tyg väska med en plånbok
  • 2 stycken tomte figurer
  • 3 stycken ljuslyktor
Sen får jag dock lite mer presenter då jag kommer hem:).. *mohahaha*

Igår så drog vi till en stort köpcentrum där ÄNTLIGEN har jag hittat mina kläder.
Jag köpte en vit skjorta och en svart väst, precis vad jag behöver..
Så till nyår ska jag ha en vit skjorta, svart väst och mina 96 jeans på ;)
Blir sexy sexy *vissel*..

Ska börja skriva mina nyårs löften också:) men det skriver jag någon annan dag:)..
Nu blir det lite bilder :D

<--   Nyår                               Trött ------>   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0