Halshuggen

Idag trodde man att lyckan var inne men ikke då.
Gick till skolan förlorade ännu en vän, skolka och sedan hitta en ros.
Jag som ville ge rosen till alex för vänskapen men han var inte i skolan så pappa fick den.
Dagen såg som vanligt ut tills jag kom hem..
Mamma och robin fick nya mobiler sen ligger en helt ny fin samsung mobil men får inte ta den;_;
Sen åkte man till skolan och pratade med rektorn.
Enligt rektorn har jag problem med attityden, som nu är att jag halshugger alla lärare enligt han..
Dock har han rätt, älskar att tortera lärarna i min "fantasi" tills dom dör.
Men allt jag sa i denna rum ignorerade alla.

Mitt liv är att bli halshuggen när som helst.
Föräldrarna är besvikna och undrar vad som är fel på mig.

Är helt slut idag men men...
Efter skolan så åkte vi ner på hööks och köpte en ny mysig korg till tackla och även en ny tjock kudde till astor xD..

Nu ska jag vila min snea rygg ffs!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0