Hjärtats eget mörker

På något sätt har hjärtat ett mörkt rum inom sig.
Vet inte hur det går till men det finns.
Den tomma svarta hålet är en bit som saknas i en person, jag tror nog alla har en sådan bit inom sig.
Även dom rika och bortskämda har det.
Lixom tänk själv, de tror att dom är något för att dom sjunker så lågt inom sig, att dom tar ut det
på världen,omgivningen och även på sina så kallade kompisar.
Vissa sjunker nog så lågt att dom inte vill leva utan den biten dom har tappat.

Mina hål i hjärtat är toma och lossnar mycket mer för tiden som går.
Jag försöker bygga upp allt från grunden till att börja med och har ett mål.
Mitt mål för skolan är att få komma in på djurgymnasiet och plugga hundpsykologi och även få
vidare plugga i malmö för ett eget företag.
Men även mina andra mål går mer åt skogen.
Man förlorar vänner blir utsparkad ur skolan, man sviker släkte och gör alla besvikna.
Mycket med livet men man kan inte ta av allting änn.

Kom på nu att alla som bloggar skriver antingen om dagen, tv program eller något annat.
Jag fördriver min lilla tid  på min blogg här, därför blir inget inlägg så bra som dom andras.

Men nu ska jag se tv och fixa :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0