Övernattningen.

Dagen som en dag jag inte velat ska komma har nu inträffat.
Min älskling har åkt hem, *buhu*..
Men det är nog bäst att det är 2 veckors mellanrum innan jag kommer ner igen.
Så mycket att tänka och så lite att göra...
Det är nu bestämmt att jag ska fira jul och nyår hos han, skojjsigt men får allt se vad som händer.

Den som inte kan se en orolig själ har oftast en i sig.
Men det ska vi fixa till så gott det går.

Med tal på annat så läker min piercing bra och håret växer snabbt:)..
Vikten ökar och jag rullar fram..
Så se upp alla på gatorna här kommer jag.

Idag har dagen bestått av att gått upp duschat packat och gett sig av till stationen.
Har sedan åkt in till stan och lämnat min älskling:(..
Sen har jag åkt till min syrra och fixat mina naglar:), åt sedan och fick skjuts hem.
Var inne hos grannen en stund och sedan bärde det av till OKQ8 med brittan..

Nu sitter jag här med långt hår och dricker julemurre;D..

Godnatt för dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0