Snart jul.

Jaha då var det dags att skriva några rader i bloggen då.
Fredrik är som sagt här och har varit här i fem hela veckor, mycket skojj.
Sen nu ligger jag,fredrik och även brorsan i vinterkräk sjukan men jag måste till skolan imorgon .__.*
Sen att ha blivit medryttare på en häst är också ganska jobbigt men något måste jag klara av.
Sen lämnar man då sthlm den 19 för att fira jul och nyår i malmö.
Hört nog med att jag är en svikare och så.
Händer knappt så mycket nu för tiden.
 Handlat lite kläder och så inget märkvärdigt.
Var med jenny britta här om dan och vi kom på vissa mål.(kanske bara var jag då)..

mina mål för sommaren 2009 är:
*Gå ner lite i vikt
*Köpa en system kamera
*spara pengar till dreamhack
*Fixa mitt hår

Får väl hoppas på något sätt att jag uttrycker mig väl med dessa ord.
Och att jag även ska försökka fixa till bloggen lite=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0