Kärlek på dessa barn<3

Känns som jag är stammis nu på donken, har typ suttit där med paloma o alla varje dag=)..
Jag ahr fått nya kompisar alex,jespburg,malin,jenny och elin:D..
Asså är typ skit glad alla dagar för att dom finns där för mej o verkligen vill göra något emd mej:D..
Vi har hängt vid donken varje dag sen vi börjat träffa dom:D..
Idag var vi dock inte på donken men vi träffade alex en snabbis sen drog jag och elin till paloma som har maggas hus o bada..
Vi passade på att leka olite med mitt hår blev skit grymmt::D..
Sen kom simon o då låg jag o elin på stuttsmattan o asgarvade o paloma var väl antagligen trött på oss=)..
Badade åt bullar o hade det allmänt kul:)..
Och älskalingen kommer på fredag o då ska han få sina sexiga kallingar av mej;)..<3
(grr)
Nu ska jag sova natti natti~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0