Långt Hemifrån
Nu är man hemma igen.
Tråkigt kännde mej precis hemma hos älsklingen..
Känner mej mer trygg och hemma med Fredrik änn då jag är själv eller utan honom i mitt verkliga hem:(.
Men men..
Dem 21 Juli har jag och Lia bokat in att då ska vi sätta in mina dreads igen hurraa typ:D
Talk non stop again^^;.
Gjorde ny msn
[email protected]
Tillägnad till Tackla såklart:D...
Har samt bestämmt att det ska bli en sten hård diet från och med nu så man kan se lite gullig ut då man träffar nya folk på skolan.
Aja skriver nog mer imorgon är lite tröttis idag^^

Trött och natt spinkiga lilla katt ~

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Naaww, du är alltid välkommen hit älskling :Ö<3<3<3<3<3<3

2008-07-07 @ 23:36:49
URL: http://arachidna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0