McBruden08

Woho äntligen sol idag:D.. fast kom regn sen .__.
Har skickat iväg mina dreads nu så jag är spänd på att få sätta i dom snart:).
Idag har jag som sagt varit hos morfar i hans båt vid båtklubben i märsta typ nästan vid sigtuna xD.
Var soligt och vattnet var kallt O.o buhu..
Och sen kom våran kära granne hem o jag fick godis från åland :D<3
mwaha *mumsar bilar nu:)*
Som sagt en gång till bantningen misslyckades lixx var duktig idag som fikade med burn och massa frukt men sen kom dom där jävla bilarna och colan fram xD
mwnahh hatar allt gott xD..
Nu sitter man o sjunger o är allmänt tråkig av sej xD..
Har bytt namn på bdb till McBruden08 :)..
Mc= för att jag gillar motorcyklar och att åka<3
Bruden= för att jag är tjej antar jag?
08= Stockholm :D
xD hahaha
Pratar med älsklingen nu mwii massa kul men saknar han som fan:(<3<3<3
Har ingen att pussa på ;__;
Blev jue inte donken idag för paloma drog te marcus istället den kåta jäveln xD... haha
Aja bilderna ni ser under har jag försökt leka bra i ps .__. första är med färg och andra med svartvitt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0