MUMS!?!?!?!?

Har varit med jesper och paloma idag :3 mwihi hade jätte kul:)..
Det började med att jag vakna o brorsan var hungrig..
Åkte ner till lindas o köpte pizza medans jag insåg att det e ngt fel på min moppe.
Bad senare att grannen fick titta på den men hittade inga fel..
Så jag drog till centrum i 20 km/h känndes det som:)..
Sen så köpte jag en ny väska o tändare:).. hihi den har delfiner på xD hahahah
sen så kom paloma:)..
Vi drog sen hem till mej så hon fick fixa min väska medans jag gick till dusch xD.
Sen blev det lite sminkning och sedan drog vi till dara för att hon skulle skriva i en lapp o posta..
sen typ vid sju så satt jag paloma o jesper vid donken(:... hade skit kul satt där till nästan tolv :O..
Men det var roligt:)..
Imorgon ska jag till fredde innan jag drar till paloma..
Vi skulle tydligen till båten igen o bada;)...(paloma o jag ska bada då)
heheh..
Sen på onsdag ska jag med elin elias o ngn av hans kompis till stan för och köpa en uttöjning till elin^^
Aja nu ska jag sowa natti natti:)~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0