Varmt som faen...

Idag har jag onnnnntttttt >___<
Har mått illa hela dagen att jag var tvungen o sova bort det O.o..
Ipren och alvedon hjälper inte mot m smärtor >__>..
inte mot mina iallafall:S..
Har nu öppet jävla fönster och öppen dörr men svettas som fan till och med fläkten e på :S..
dammpp...
Idag har jag bara varit hemma:)..
Sen kom syster på besök o sedan suttit vid datan:)..
Var en sväng till pajdeg och lämnade hennes tröjja som hon glömmt hos mej för lääääääääänge sen .__.
Har sammt hittat en ny sida:D.. ska beställa en hood tröjja:D..
Ifram kommer det stå 15/1-08 sen i bak kommer det stå Felizia
                                                                                                   <3
                                                                                                       Fredrik
Fett najs:D
Har till och med tid och läsa azumanga dioh bocken jag fick låna av min älskling:)<3
Är på sidan 300 ngt eller mer x)..
Känner mej duktig:)..
Paloma dissar jue mig för marcus så man får sitta ensam från och med nu varje dag .__.*
Aja jag sabbar min killes liv så jag ska försvinna nu:D.. inte dö då men typ ska försvinna till min säng så han mår bättre:D..
Nawtt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0