Wiihouu!!

Hänt så mycket dom senaste dagarna:)..
Har kommit påå att bloggen inte har blivit skriven på ett tag så detta lilla inlägg får duga=).
Har fått satt i mina dreads nu:D äntligen har saknat dom stort=)..
Kliar lite så då man gå på stan o kliar tror nog folk att man leker apa eller ngt liknande skulle jag kunna tro O.o..
Lia tog sammt bilder på mej o håret då det vart klart så jag kommer komma ut på hennes hemsida=)..
Hon är väldigt duktig så om ni ska göra slingor dreads eller ngt liknande ska ni gå till henne:D..
Snackar med älsklingen:D yeyy saknar han så mycket lixom är ingen kul utan han har fett tråkigt:s..
usch usch>___o
Ska vara katt vakt söndag-onsdag=) yeyyy älskar dom:D<3<3<3<3<3
Sitter på min bärbara data typ som vanligt men e trött så sitter och garvar åt fail bilder hahah xD...
Har bestämmt att komma i form och ska få börja rida igen:)..
Ska rida tuck på söndag :D ska bli kul och få se dom gammla hästarna igen har saknat dom<3<3<3<3
Aja ska sova snart har ont i ryggen pwuss på cp mobilen

Älskar dej fredrik~

Bilden på mig i dreads redigerad av fredrik i ps:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0