Fett varmt!

Känns som en jävla värmebölja..
Mamma är så dum att stänga min dörr så nu känns det som en jävla bastu..
Kan inte ens vara ute för att det e för varmt, jag HATAR HATAR HATAR HATARRRR värme!!!!!!!!!!!!!!!!
Så fucking irreterande.. men men
Imorgon ska jag köpa min älksade hello kitty dagbok:D* yeeeeeyyy*
måste skriva in i det sista av mitt liv nu:)
Omfg snacka om att misstolka det där O.o abao xD
Var i norrtäljde o såg custom bike show fyy faann vad många hojjar men jävligt snygga var alla:D
Där uppe träffade jag även min halvsyrra som var där o tävlade med sin höjj och sen min brorsa som bara kom dit för o titta med sin hojj=)..
Vi var 13 pers på motorcyklarna på väg upp mot norrtälje och även hem igen^^
Lite roligt..
Fick ett armband av pappa som minne men var så klumpig o tappa det igår *gråta*
aja gjort e gjort..
Ska ut o leta mera bye:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0