Hurraaa!!

Kärleken är på väg.
Kommer nog bli den bästa sommaren trots allt, Hade förväntat mej en vanlig sommar medans jenny fick ha allt det roliga.
Men nejdå:D
På kvällen den 17 Juni kommer min älskling till mej<3<3
Ska bli så jävla roligt, sen då mamma har bestämmt sig så ska jag följa med honom på fredagen hem till söndag men om inte annat så stannar han här tills söndagen:D<3<3
Och även senare i sommar ska jag får åka ner dit så det blir nog en rolig sommar trots allt:D..
Även nu på lördagen ska jag på MC träff i norrtälje med pappa och hans gäng:D...<33
Ska bli ganska roligt faktiskt.
Ska nog köpa hem massviss med cola till oss och massor med... ehum.... annat? xD hahah
Aja ska gå o duscha kraaammmm~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0