Längtan!

Dagen som jag ska åka ner till min älskling är snart hära.
Imorgon gäller det, ska ta det stora steget att åka långt med tåg själv xD hahahaha.
Dricker en cola nu och sedan så äter jag kex x)?.
Har bråkat med pajdeg men gör inget är trött på henne endå så jag mår bra nu:D..
Var med jenny och danne igår yippiieee skulle handla saker jag inte behövde xD...
Men jag pantade burkar idag så jag fick snabbt igen mina pengar som jag slösat igår:D..
Åhh långtar att få kasta mej i hans armar o bara pussa på min älskling:D<3<3<3
Det är det bästa som finns att få känna värmen och kärleken av den man verkligen älskar och tycker om<3
Saknar han så:')<3<3<3<3..
Sen på lördagen till söndagen s ska vi lana med misse om det nu blev så:D.. mwaha mobba han >;D
Aja ska upp 8 imorgon ska hämta mormor imorgon bitti... massa kramar så länge:D

krammaaaaarr~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0