Massa svett!

Idag blev det massa svett..
Det började med på morgonen att jag skulle handla frukost, fast gick in till grannen och lämnade nycklarna.
Fick 200 kronor som belöning:D för att jag var katt vakt:)..
Gick sedan ner och handla sen då jag kom tillbaka var min syster och visade sin nya moppe med chrille..
Skit snygg tine och en skit snygg moppe det är livet enligt henne xD.
Sen fick jag ett mess av älsklingen av att jag kunde komma ner till han på fredag:D..
Jag och mamma har beställt tåg biljetter och jag får åka till min älskling på fredag och kommer hem den 7 juli:)..
Verkligen mycket pepp på att få träffa han igen.
Jenny har man snackat med och hon fick utnyttja sin talang lite i ps och göra en ny bakrunds bild till mig som blev kanon bra:D
Älskar den stort jenny så tack för hjälpen.
Avslutade kvällen med en fika på Mc donald's med Paloma som sällskap.
Har kommit överrens om vad vi ska göra innan sommaren är slut:D..
Blev lite långtråkigt nu i slutet att jag tog mig i nackskinnet och försökte rita Fredrik i manga stuk men tyvärr ritat jag hemskt nog att det inte liknar honom all:P..

Så blev bilden...
Aja ska snart sowa ska prata lite mer med misse
~godnatt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0