Ojsh

Har haft fullt upp att jag inte hunnit skriva så mycket den sista tidden.
Jag var som sagt på Dreamhack summer 08 som var det bästa hittills:)
Träffade min älskling som följde med mig sedan hem efteråt:).
Hemma tog vi en dusch och tog det lungt första dagen eller så var vi med paloma kommer inte ihåg men fick min scout tröjja ialalfall:D...
Vi har varit inne i stan och shoppat och sedan på centrum, yeeeyy fick mitt hello kitty spel av han :-*
Nu har steve fått sitt drakhalsband som man hoppas han blir glad över ^___^.
Midsommaren slutade med fotboll och fulla personer.
Var hemma med älsklingen dock men tog hand om grannens katter:)..
Han åkte hem idag:'( saknar han massor.
För en gångs skulle har jag hittat den rätta killen i mitt liv så åker han hem:(.
Men vi syns snart men saknaden är stor efter dej fredrik det ska du veta iallafall<3<3<3
Har haft det jätte mysigt och roligt med dej älsklingen<3
Ångrar ingenting med dej du är den jag älskar den perfekta killen i mina ögon, vi för alltid<3<33

Massa mys<3
&

Summer love 2008<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0