22 Maj 2008

Jag vill först och främst inleda detta inlägg med ett stort tack till jenny som har tagit sig den tid och gjort så att min blogg blev snygg så tack jenny den är perfekt och du är bäst:D<3<3<3..

Sen typ idag har jag inte gjort någonting speciellt, har ritat varit i skolan pratat lixom typ det vanliga kan man säga:)
Snackat med min älskling idag:)<3<3
Saknar dej skit mycket fredrik men det är jue endå inte så långt kvar tills skolavslutningen som tur är..
Massa stress och massa huvudvärk..
Massa skit händer men tre veckor det är bara att stå ut.
Allt inbokad av saker och ting som ska göras men komemr inte hålla.
Skiter i NO:n bara fett cp uppgifter och matten ska vi inte snacka om..
Ska ha spe fotto och min klänning och vantar kanske blir klar tills det:).. massa glad på det:D
Såg nyss piraterna på eurovision song contest hahah fett bra :D:D:D
har så jävla tråkigt att jag skriver det själv .__.
hahaha... -.-*
Aja imorgon ska jag och emma vara "emo" på gårdsfesten i skolan..
mwaha massa söt ska ha mina tissemiss öron o vara allmänt fluffig:D..
Är trött och ska nog sova!?!?!??!
~
GODNATT~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0