29 Maj 2008

Idag har jag dock varit hemma för att hinna klart men min engelska så jag får G då.
Men har insett att jag kommer får IG i det för man måste kunna skriva rätt >__<.
Aja jag tänker iallfall inte gå sommarskola och tame fan inte IV.
För att bli piercare så behöver man bara vara 18 år och ta en fucking kurs.
Abbaaoo..
Men men jag vänjer mejm kan alltid bli fetare o jobba på mc donalds..
hahah euw.
Kastat ut spisen idag så det fick bli pizza från lindas, då han kom sa han att han ville ha jämna pengar men vi sa att vi inte hade det då sa han att han kanske kommer senare xD hahah om han nu inte kommer fick vi iallafall gratis mat xD.
Och en sak som stör mej är dom där jävla FN skiten i infra, vi har knappt råd med "bättre" skolor och sånt som vi behöver i väsby men att lagra upp stacket,ta in poliser från "alla" länder som ska gå o vakta och sen allting lixom fett med onödigt.
Vill åka moppe men det kan man jue fan inte för dom e jue där..
Heehehhe har bra lust att svischa förbi och åka in i staketet där eller jaga poliserna med moppen xD hehehe.
men men drömma kan man jue alltid.
Snart äre bara 2 Veckor kvar tills Dreamhack och att få träffa min älskling:D<3
Dan efter vi kommit firar han o jag 5 månader:D hoppas det endå kommer bli mer <3<3<3
Nu är det nästan bestämmt.. Att jag mamma och kanske eva ska ner till malmö i sommar.
Kan inte direkt lämna mamma så hon får ta med sig en kompis medans jag lanar med misse o älsklingen:D<3<3
Sen ska Fredrik kanske följa med mej hem wiiee massa myss:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3
Längtar så mycket efter honom : * <3
Ska snart iväg o hämta morsan så jag får hoppas att min klänning som fanny har sytt kommer imorgon:)
Vet dock inte när.. Kanske ska dra te skolan efter tolv eller om jag ska dra te skolan i vanlig tid?? humm..
Aja bajs på er~

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeeeey :D klart det kommer bli mer :D

2008-05-29 @ 20:25:39
URL: http://Arachidna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0