30 Maj 2008

Var hemma idag också från skolan för att plugga, men nej så blev det jue dock inte.
Jag satt från 10 ungefär till 2 och väntade på posten..
Trodde själva paketet skulle komma i postlådan men nejdå ficke n ynka liten lapp jävel xD.
Åkte ner och hämtade den senare på dagen eller okej jag åkte ner direkt och hämtade den.
Tassarna är vanliga vantar så det ser konstigt ut men det gör inget bra till vintern iallafall xD.
Jag satte genast på mej min klänning och blev jätte nöjd med den:)..
Hoppas den blir godkänn att ha på DreamHack:)
Var samt med jenny och handlade i infra innan jag drog hem igen, på vägen ringde jag till och med min älskling som hade precis vaknat xD.
Eva stefan och även finnen kom och drack lite öl med mej o pappa..
Robin ringde senare på kvällen och ville att jag skulle ta moppen till calle och lämna saras brallor men sen då jag äntligen pallat på kläderna och kommit fram vill han inte ha dom den jäveln.
Sånt där blir jag skit trött på...
Men men...
Ska vara hundvakt imorgon någon som vill tråka med mej kanske?
heheh visste väl det xD...
aja här är lite bilder på klänningen:)
                                            

         
                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0