3 dagar kvar men endå 2

Wihou nu har man äntligen tagit sig ann och verkligen längtar tills fredag..
Ska bli så skönt att få känna en kanyl rakt mellan ögonen.. en bridge/earl piercing alltså:)..
Skolan har varit lite fuckt up idag..
Nog för att jag inte gic på bilden men hallå kommer jämt för sent och dom börjar jämt tidigare änn vad vi brukar göra så dööhh..
Har spelat lite cs med älsklingen idag fast denna gången ägde han ut mej, men sist så ägde jag ut han:D..
heheh*
Ska snart börja se på Tila Tequila och efter det south par om man orkar=)..
Hade även lite tråkigt idag så här kommer bilder..

Min sminkning som jag ska ha på fedag!..

Detta är den piercing jag ska ta på Fredag<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0