Fundersamt..

Dagens underhåll var väl att börja tröstäta igen.
Blatte kepsen från danne till jenny kom upp igår kväll på mitt stora huvud men den passade fast den var lite tajt.
Jag kanske ska köpa en men det får vi se på fredag eller något, brukar som sagt aldrig använda kepsar för jag ser hemskt fet ut .
Det dåliga med tröst ätandet är att det ska vara så mycket socker i dom, men hallå annars blir det inget gott att tröstäta.
Sedan såg man lite på tv då man fixk en idé.
Jag ska från och med imorgon då jag har köpt den ska jag börja dagbok inlägga mitt liv och alla svårigheter,sog och även hat får komma in i den.
Satt även och deppade för att inte kunna få dom kläderna jag vill ha som är så fina.
Suck det har varit en lång dag men fick även sällskap av hundarna:)..
Men från och med nu ska jag försöka se allt positivt eller ngt, ska nog kanske köpa en blatte keps en
då..
*hihihihihi*
Sitter förtillfället och chattar och lyssnar på musik även det gör mig lite deppig.
 men varför vet jag inte..
Sitter och snackar med min älskling och sedan en polare från skolan, aja det är väl något som måste få komma ut så snart som möjligt..
Längtar dock mest till fredag då jag ska få pierca min bridge piercing äntligen:D...

Men nu får det räcka nu har jag pratat av mig tillräckligt... (i huvudet)...
bllatte kepsen från danne till jenny som även är på mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0