Segt.

Ja äntligen lördag som tur är.
Dock har man ingenting att längta tills, det är ju ingen skola på måndag:D..
Har just nu haft min piercing i en dag och den ser rätt bra ut lite nse men jag får gå snett bara;).
Har varit med izza today, vi handlade och gick hem till henne och bla blaa.
Sen kom mamma och pappa och hämtade mig..
Och gissa vad??
Mina skor med nitar har kommit fast det var en besvikelse..
Dom är skit snygga men det var inte ens nitar xD..
Men man kan som tur ta bort dom så jag ska byta ut dom mot riktiga jävlar:D..
Hoppas Fredrik nu kommer på fredag också och gärna lite tidigt:p..
Hade hoppats på att få åka in till stan och byta ut dom där fitt nittarna..
Och ja jag svär gärna bryr mig inte ett dugg om dessa regler om dom ens r O.o..
Mitt hår ska snart klippas ser jag, men vill ha någon frisyr men vet dock inte vad..
Har sammt kommit på ett fin pojknamn och ett fint flicknamn..

PojkNamnet: Ruben
FlickNamnet: Alexis


Gulligt och vackert med:)<3..
Har dock ingen att leka med imorgon;__;..
Jenny är i grekland,
Jenny är hos danne,
Izza ska till sin kille i täby,
Alex är borta,
jag är SJÄLV!?!?!?..

Buhu...

Godnatt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0