Stolta jag!

Idag har det hänt massor med saker:D..
Först var jag i skolan valde att ta en liten sovmorgon..
Sen gick jag och alex till elins lärare som inte var där så vi ringde en av dom o allt blev bla bla..
Sen gick vi till rektorn o snackade..
Sen var jag skit pissnödig och drog hem..
Och gissa vad? Jag kissade faktiskt.
Sen packade jag och mötte tuttiz på bussen så for vi in till stan:D..
Där satt jag ner i typ fem minuter sen  fick jag komma in och pierca mej:)..
Blev rätt nöjd:)..
Sen efter piercingen åkte man hem för att sminka sig och käka lite..
Sen drog man till sigma för att bowla men allt var upptaget så ingen bowling;__;..
Men vi käkade pizza och alex var skit snäll, att bjuda oss alla:O..
Sen drog vi till donken:D..
Sen hem(a)..
Nu sitter jag ensam hemma med min älsklings hund och chattar med min älsklings fredrik<3...
Före.

Efter.

Efter.

Efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0