wii..

Har inte skrivit så mycket nu för tiden men det har hänt så mycket och har haelt enkelt inte hunnit.
Jag och älsklingen har varit tillsammans i 8 månader nu:D.. nu denna månad blir det nio så yeey hoppas det blir fler:)<3<3
Sen så kommer paloma hem då och då så man träffar henne för tillfället på helgerna om man pallar..
Jag och elin är ovänner som skönt är för nu pallar jag inte med hennes jävla skit snack och så:s..
Och hon umgås med rullbob euuw..
Var med izza i fredags o lördags..
I lördags mötte vi elin och rullbob o elin bah heejj..
Men jag gick bara förbi sen skickade jag ett sms till izza o sa att rullbob o elin kan bajsa snett så dom såg tydligen det -.-
Sen tror elin att jag är rädd för henne för jag inte ville med ut o röka men hallåååå AHR SLUTAT!! tänk om jag hade gått ut ditt o fått rök lukt då hade morsan lixom aknske blivit sur?? dööhh >__<
Vissa tänker inte och JAG är en av dom xD..
Igår fick jag ont i huvudet så jag tog en tablett.
Idag har jag ont i huvudet, ont i hela kroppen har spytt och det gör ont då man kissar typ varje halv timme >__<
Men pratar med Fredrik<3 så han gör mitt hjärta hel igen:)<3..

Älskar min Fredrik<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0