Lycklig Igen!

Är hur lycklig som helst idag:D
Började i imorse gick till skolan och gjorde det jag skulle..
På svenskan så lånade jag boken "SÅLD",
Handlar om en kinesisk tjej som blir såld av sin farbror och får jobba som slav i hela sitt liv, för att inte ge upp tänker hon på sin fars kärlek..
Riktigt gulligt:) För vem som helst tänker på sin fars kärlek innerst inne=)..
Sen var jag på no:n och fattade inegnting xD
sen drog jag hem:D..
Sen eftersom mamma och pappa och deras vänner åker till danmark över helgen så ska jag och brorsan vara ensam hemma så vi åkte och handlad massor med mumms:D
Nu sitter jag och pratar med älsklingen<3<3<3<3
Sen så har jag hittat min ena hårnål med körsbär på och sen mina två spännen som var borta med:O är helt tårögd typ :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0