Dag efter dag

Idag har det varit en tråk dag typ..
Gick upp vid 8:a,ut med vovvarna och sen käka frukost..
Såg på ugly betty..
Sen så började jag baka muffins utan anledning..
Inga goa direkt men men..
Sen så kom mamma hem efter att jag varit ute med hundarna, började städa sen kom alex och pappa..
Vi tog en liten fika som jag hade gjort.
Dem gillade det men inte jag typ..
Satte mig och skrev ner det jag behövde till lördagen och sen det mamma och pappa skulle handla idag..
Jag duschade medans alex såg sex drive..
tihi..
Sen fick vi gäster på kvällen amy och micke..
Men så klart så kommer finnarna in och bla bla bla..
Tack så mkt tine att du tackade nej på söndagen, nu har pappa bjudit in marjetta och hennes familj på mat på lördagen samt eva och stefan..
Dock har jag ingenting emot eva och stefan men marjetta och fitt ungarna har jag...
Pappa som vanligt är ledig imorgon och dricker sig full idag..
Bröt fan nästan ihop, men turen vände..
Fick sova hos alex som jag är hos nu..
Dock känns det som jag tränger mig på och typ besvärar han men men..:(
Imorgon kommer min älskling, ska verkligen försöka hålla inne allt så jag slipper bli kalald lipsill och han gör slut..

Då man vill vara en bra vän så duger man inte, men då man inte vill vara då gör man saker värre.
Hur ska man kunna veta om man vill eller inte??..

Kom på en dikt då jag för en gångs skull hade kul..

Solens strålar glittrar i ditt vackra hår.
Tårarna som rinner blir till våta röda kinder.
Stunderna med dig är oförglömmligt.
Verkligheten kallar men inte dig.
Ljuset svalknar och jag med .
Under tiden och varje minut, finns inget bättre än att vara glad..
Men varför dem svåra orden?
Kniven som skär igen huden blir till långsamt min död.
Mitt hjärta är brustet och du är härmed DÖD!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Imorgon kommer min älskling, ska verkligen försöka hålla inne allt så jag slipper bli kalald lipsill och han gör slut..



älskling, klart jag inte gör slut vafan :O och håll inte inne dina känslor :ä

2009-04-16 @ 23:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0