Fortsätt

Tillbaka till bloggen..
Tänkte att jag bloggar en liten snabbis nu på morgonen innan jag väcker fredde..
Som sagt igår fick jag reda på att jag hade kommit in på tre olika gymnasium:D..
Det som jag verkligen ville komma in på lyckades..
Dessa kom jag in på..

Telge djur och natur- Hund profil
Huddinge- Språk- EU profil
Odenplan- Kultur

Kommer verkligen trivas tror jag..
Hoppas på det bästa:D..
Dock lång resväg men vem fan bryr sig jag har musik:D..
Är så glad:D..

Ska lungt välja telge djur och natur inriktning hund:D..
AMAGAHHD :D

Är super lycklig~

Men men ...
Ska duscha snart sen ska jag lämna jackan till paloma:D
Och ikväll blir det grillkväll och sen ska jag fira med paloma på donken att jag kom in:D..

Hihhi ska hinna att vara med jenny en liten snabbis^-^
Men nu ska jag fortsätta ta det lungt och väcka fredrik:D..

Puss~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0