Fredagkväll

Äntligen lov.
Dock har jag knappt slitigt något denna termin men det kommer in i det sista:D..
Imorgon kommer Danne och då ska jag förhandla med han om kepsen:D..
Sen så ska jag riva kakel i tines kök och tvätta mopparna:)..
Men först och främst ska jag SOLA!..
Och mitt hår blir inte av på ett tag heller :/..
aja..
Idag vaknade jag tidigt..
Har nu insett att jag har ont i min högra arm och min vänstra röv.
Gick och åt frukost och sedan städa rummet medans jag klädde på mig..
Jenny ringde sedan och sa att hon var klar från skolan så jag hämtade henne:D..
Vi åkte ner på OKQ8 för att möta mamma..
Våra gardiner har kommit:D:D:D:D
Jag har med sakura blommor på mina och sen så köpte jag en plast orchidé eller hur det stavas..
Vi åkte efter OKQ8 till rusta:D..
Handlade lite smått och gott:)..
Åkte sedan hem och gjorde lunch och rökte:3..
Sen blev det att fara ut med vovvarna och sen kom Alex..
Tyckte vi kunde sätta oss på altan och snacka för att det var sol dära..
Och det gjorde vi med:)..
Sen drog dem och jag satt och såg tv..
Efter en stund kom pappa hem så det blev att byta om och åka till veterinären med han och astor..
Sen efter veterinären skulle vi handla mt hos mia..
Asså seriöst hennes golden är så jävla söt:D..
Har bara lust att gå dit bara för att gossa och nussa med dem:D<3<3<3<3<3<3<3
Såg till och med peddofilens bil där nere man bah: WTF!
Men men..
Kom hem gick ner till Tine och Chrille..
Sen så gick jag till finnarna och höll dem sällskap en stund:)..
Efter det gick jag hem och snackade lite emd älsklingen..
Sen har jag bara varit hemma förutom kanske en halvtimme nu på kvällen..
Satt vid sandlådan med öppen eld och bara mös med grannarna:D<3..
Har fått min onigiri väska av min älskling<3<3<3 han är verkligen bäst<3<3<3<3

Så tillbaka till verkligheten..
Sola imorgon med körsbärs bikinin:D:D:D<3<3<3
Aja ska sluta skriva nu..

sov så gott puss~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0