12345678910

Om det är något som jag vill göra är det att byta namn på min blogg.
Vill inte heta felizia henriette mera..
Namnet jag vill heta tänker inte jag avslöja till er:D.
Dock kanske svea fattar vilket namn jag menar på grund av fb:P..
Men men..

Natta har sovit här sen förra lördagen skulle jag kunna tro xD..
Det är som sagt ganska trångt i mitt rum nu med en madrass på golvet och sen min säng plus alla chips/godis påsar överallt.Ska inte ens nämna disken och flaskorna på golvet xD..

Men som tur var hindrade inte det oss från att vakna tidigt och åka och titta på min skola:)..
Dock åkte vi fel men vi hittade sedan :)
Från busshålls platsen till skolan är det 2 km.
Som tur är går bussen till skolan helt upp och sen hämtar den oss där uppe med:)..
Skolan var inte som jag hade föreställt mig.
Trodde det skulle vara stort hus med stora gräsmattor och sånt..
Men det var som en halv fyrkant med en gräs plätt i mitten xD..
Men det var endå stort utrymme:P
Sen så från höger sida till och med halva mitten är det klassrum sen resten vet jag faktiskt inte vad det blir.
Men jag tror att jag tittatde in i ett rum där vi ska läsa djurvård.
Tror jag såg en röntgen maskin som man drar ner och röntgar hundarna med.
Men det kan också ha varit en lampa xD är inte säker..
Och det som jag undrar mest är vart vi ska ha våra praktiska hunddagar någonstans?
Men men som sagt allting får vi jue veta då vi börjar med allting:).
Träffade rektorn med lite skumm men vad ska man göra åt det?..
Men men..
Idag har jag och fredrik varit i karlberg och bytt mina nyckelpigs hörlurar.
Fick nya som tur var ,så nu efter detta så är vi slut körda.
Blir att vara hemma och lata sig^-^
Bilderna på skolan finns på min bdb..

http://puripuripai.bilddagboken.se

Kram på er alla nu ska vi ut och grilla~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0