2 dagen i skolan

Som sagt andra dagen i skolan och det är himmelskt.
Igår fick vi en rundtur i skolan och se alla djuren.
Där efter så åt vi och fick våran första lektion.
Hund va det då.
Ganska kul vi fick svara på frågor och skriva lite om oss själva.
Sen så gick vi till vattnet och titta och sen så fick vi lite information.
Nästa vecka ska vi till någon birgitta som har ett hundpansionat,hundklubb och rehab för hundar.
Vi ska få lära oss att jaga med hundarna eller typ att spåra med dem.
Sen så på torsdag blir det packning för då ska vi till eskilstuna djurpark.
Sen ska vi sova över där och dagen efter åker vi till en djurklinik..
Ska bli såååå kul :).
Sen så imorgon ska mamma ringa angående vovvsen som jag kanske ska få:D
Massa lycka :D..

Idag i skolan hade vi tema dag.
Det var rätt okej men det bästa var att jag blev kompisar med två stycken..
Rebecka (?) och Robin..

Jätte roliga typer:D
Vi hoppas att vi får sova tillsammans på torsdag:D
Ska bli superskojj sen så ska vi och rebeckas pojkvän gå på tatuerings mässan i slutet av agusti..
Ska bli sååååå kulll<3
Har fått nya vänner asså:D

Sen så har jag färgat mitt hår idag..
Blev brunt i underhåret och topparna xD..
Ganska snyggt endå;)..

Nej nu ska jag och fredrik se simpsons..
Kram på er alla som läser~

Kommentarer
Postat av: Svea Jenny

Så skoj det låter =D Hoppas det går bra i nya skolan :D

2009-08-18 @ 19:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0