Fjortis kalas~

Det var faktiskt meningen att jag skulle till solna idag men det blev ingenting.
Hon som skulle fixa mina naglar var sjuk.
Men syrran sa att så fort hon var frisk skulle  hon ringa mig.
Ska bli kul kul.

Kom på att svea fyller år snart och jag har inte hunnit skaffa present.
Men jag tror jag vet en sak som hon blir glad över men det tänker jag inte avslöjja.

Nu ska jag göra iordning min väska och sedan plugga lite matte.
Och som belöning får jag äta kebab tallrik idag<3
Ska bli mumsigt:D..
Hihihi..*

Innan idag eller jag kom precis hem för cirka en timme sen men endå.
Vi var på fjortis kalas.
Moa fyller 14 år imorgon så blev bjudna på kaffe och tårta.
Mums med muffinsarna hon hade bakat.
Så det gav mig en ide.
Efter som det var så länge sen jag bakade ska jag baka nu på lördag:D.
Har lovat förut att danne och jenny skulle få men det blev aldrig av så nu får dem.:D
LOVAR!!

Men jag skriver mer senare innan jag ska läga mig.
En bild från fjortis kalaset ;D


Kommentarer
Postat av: Naken-Jenny

Mumssssssssss :D

2009-08-30 @ 18:00:51
URL: http://nakenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0