Hörlurar

Idag har jag handlat hörlurar:D
Iallafall nya till skolan så allting är klart nu:).
Dett enda som fattas är att se skolan xD..

Detta är mina pimp plug-in-ear
sen så köpte jag ett par
Nyckelpig plug-in-ear..
Basen är sådär men jag köpte dessa mer föratt dem var så söta..
Dem andra ska ha ganska bra bas men har inte hört det själv änn..
Men det ska bli kul att höra..

Gjorde ett litet betyg för affären jag var i..

Affärens namn är Mr gizmo
Deras butik var inte särskild stor men demm hade endå allting som fanns på nätet även om det inte stod framme.
Deras säljare var ärlig och väldigt trevlig så betyget för affären blir 10/10.

Man kan antingen köpa saker vi nätet eller åka till karlberg i stockholm och handla i butiken.
Men som sagt jätte bra affär för tekniska och även hello kitty galna folk..

Sidan heter   http://gadgetgirl.se
Så titta in där och se om ni hittar någonting kul ni med..

Kram på er alla~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0