Hund+Skola=Dröm

Äntligen börjar skolan imorgon.
Just nu är jag inte nervös,tror jag blir det på tåget skulle jag kunna tro.
Jag är verkligen glad idag,har varit lite ledsen men nu är jag glad igen:).
Skulle ha åkt och tittat på en ett årig dalmatiner hane men pappa orkade inte.
NU äntligen har jag fått svar från en två årig svart tik som jag sökte på förut.
Hon blev genast glad att jag var intresserad av henne och jag skulle höra av mig.
Så jag bad om hennes nummer så ska jag prata med pappa om det.
Så kanske i helgen kommer en tik in i familjen..

Alex har till och med sagt att han ska ge mej lite tips för utställning och masa knep.
Sen så kommer hon att följa med mig till skolan och träna där.
Hon är en blandning av en borde collie och golden retriver.
Vacker är hon..
Hon kommer inom snar framtid att få nytt halsband och koppel.
Men vi får förtillfället se vad pappa säger den negativa gubben.
Bilder på henne också kommer upp sen om jag får henne.
Kommer antagligen spamma alla mina sidor med min ängel<3..

Jag hoppas på all lycka nu och hoppas verkligen att vi får henne..
Men nu är jag spänd på skolan..
Har lagt fram kläder smink och mina saker.
Så det enda som är kvar är att packa ner glasögonen och ett par extra skor..
*tihi..

Bilder från kräfskivan kommer upp i detta inlägget så alla vet!!..

Första dagen i skolan kläder..
Jag vet jag ser konstig ut men snyggt eller hur;)..

  Jag skapade kärlek med kräftorna.
kärleken mellan dessa djur vet ni vad dem får för ungar då??
Svar: RÄKOR!!!

*hihihihi*

Bilderna som finns kvar kommer jag lägga ut på min bdb..

Http://Blondindansken.bilddagboken.se/


Ha en trevlig kväll för nu ska jaag mysa med fredrik<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0