kräftskiva

Har inte orkat uppdaterat något om vad som har hänt är ständigt trött..
Men nu blir det en liten uppdatering iallafall:)..
Igår skulle vi ha möte och pratade om allting.
Allt gick som planerat bra och dåligt..
Men det dåliga behöver inte jag ens ta upp..
Sen så drog vi till donken och sen ica.
På ica mötte vi emil och alexandra så vi gjorde sällskap hem.
Fick en kram av bästis*^-^*
Tihi har saknat han :D..
Har saknat jenny med massor men endå^^
Sen så idag så skulle fredrik handla kläder..
Blev massa saker och håll i er jag fick INGENTING :D:D:D..
Blev ni chokade eller??;)
Hahahha..
Sen så mötte jag upp jenny och vi gick och handlade kräftor..
Gick hem med henne och sen så hälsade jag på kissen..
Vi pratade och sen kom fredrik och hämta mig:)..
Sen imorgon är det kräft skiva på gården och så:)
Ska fixa mina naglar imorgon och fixa håret i någon cool frisyr...
BTW har fått ett par ÄKTA prada skor ;)..
Svarta<3
Fick dem av HC snällis han är:)

Nej nu ska jag och fredrik äta chips och dricka cola och se film..
Kram på er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0