Natt bloggning

Hejj hej..
Nu tänkte jag skriva en liten natt bloggning.
Okej klockan är nästan tio men endå.
Har precis varit hos bästis och hämtat ett lås *^-^*
mwii vad han är snäll :D
Lekte lite med kisse tusse så det så men men..
Idag har jag faktiskt gått en timme och trettio minuter men natta.
Dock fick det bli en cola idag men imorgon då jääävlar ska vi träna inför beach 010 ;).
Men ibland måste man unna sig.
ska försöka gå den där promenaden imorgon också.
Dock lite tråkigt att gå själv eftersom fredrik är lat och natta tränar xD.
Men det är väl verkligheten nu för tiden.

Imorgon blir det skola heeeela dagen som planerat.
Efter skolan blir det träning men sedan det vet jag faktiskt inte.
Har inte direkt planerat något då.

Men nu ska jag sova lägger in en bild på mig och bästis för att han är bäst :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0