Shopping

Om det är något jag tycker om så är det shopping.
Det är en av mina favoriter skulle jag kunna tro.
Tror jag shoppar nästan varje eller åtminstonde varannan vecka..
Idag så shoppade jag en t-shirt ganska lång som man kan använda jeans eller leggins under bara:)..
Sen så var jag tvungen att köpa ett svart midje bälte :)..
Det blev ganska fint ihop men bilder blev inte tagna.
Ska ta några imorgon.
Tror nog om det blir fint ska jag och min älskling ha en picnick :)..
Men men...
Idag blev det att shoppa raka benen och slappa.
söndagar är nog en riktig slappa dag för alla..
Alla som nu är fulla och slitna den perfekta dagen på året eller typ veckan..
SÖNDAG!!!

Omg här sitter jag och snacka skit tråååååååkigt xD..
Ska sova nu natti natti ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0