Skolan snart igen

Hurra not..
Vill inte tillbaka till skolan efter allt som har hänt.
Mår skit efter det.
Men jag har tydligen inget val än vad det gäller skolan.
Kul alltså ._.

Jag vann inte fokis tävling men jag deppar inte för det^^
Kommer säkert fler tävlingar som man får chansa sig på :)..

Har faktiskt träffat sassi som jag kanske har nämnt förut.
Vill att hon ska komma hiiiiit nu!!..
Ägaren ska ringa mamma på måndag så antagligen får vi henne på fredag:)..
Hoppas verkligen det:D..
Ska visa henne för alex och jenny och danne och svea och allihopa:D
Kul alltså skit kul xD..
AHHHHH dampar xD

Idag lider jag av en extrem huvudvärk som gör skiiit ont..
Men det skulle jag inte lida för.
Jag och älsklingen åkte till ica maxi för att köpa en ny kalender till mig.
Köpte en present till brorsan och köpte en glass..
Då vi var på väg hem så åkte vi in till en loppmarknad.
Hittade en svart väska med vita hund tassar på:)
Och vem tror ni den passar??
Just det.... MIG!!!

Har tvättat ur den och nu hänger den på tork.
Fick med som en liten wannabe plånbok i den..
Tvättade den med:D..
Ska ha den på måndag efter att det är klar:)
Ska göra det gullig med vita band:D..

Men det får vi ta senare..
Nu ska jag vara social och gå ut och droga mig i cola ^^:

Bye bye lägger in bilder på väskan då den är klar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0