Solna idag!

Ska snart åka iväg till solna.
Håller på att göra mig i ordning och ska snart sminka mig.
Som alla vet så har jag en större syster som bor i solna.
Hennes företag gör naglar och jag får allting gratis;)
Alla köper ju massa lösnaglar som till exempel foki.
Hon gör sina jätte fina men hon betalar också för dem..
Jag kan få exakt likadant om jag då ber om det, och då får jag även det gratis;)..
Känner mig speciell igen xD hahaha..

Nej skojjar bara men jag får mina naglar gjorda när jag vill och gratis med.
Så snart ska jag iväg.
Sen då jag kommer hem blir det en bild på naglana före och sen efter..
Efter det ska jag fixa min väska om inte annat får ni en bild på hur den ser ut nu då..
Sen blir det en matte läxa jag har glömt att göra som ska vara klart imorgon också..
Det skulle mitt arbete för små företagande också varit men jag har den tyvärr i skåpet.
Så jag får antagligen göra den på lektionen eller innan:)..

Imorgon blir det utgång till skoan.
Ska kanske göra sällskap med bästis O.O..
Får se hur allting blir kanske leker sjuk för att slippa dem jag ska umgås med imorgon också..
Sen får vi också reda på när vi får sassi..
Ska bli spännande..
Sedan då jag har kommit hem så ska jag u och träna.
Ska gå en lång runda och sedan träna lite mer>:)
Jag ska nog bevis för er att beach 010 kommer ingen att känna igen mig:D..
HAHA!!

Nej nu ska jag sminka mig hörs senare kram:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0