söndag

Som igår blev det rna rama kalaset här hemma.
Först så var vi med bästis och jenny, vi drog till donken och åt lunch tillsammans sammt pratade lite.
Efter det så åkte vi hemmåt och det blev genast bråk igen mellan mig och fredrik.
Men vi löste det ganska snabbt endå så ingen fara med det nu.. :)
Jag gick ut och satte mig med mamma och pappa och pratade.
Efter det gick jag upp och lämnade min moppe på plats, bakom galler och lås.
Hihi låter som värsta fängelset.
Efter att jag hade lämnat min lilla moppe så kom marina och leffe.
Det blev en god middag men ingen efterrätt xD.
Var meningen med efterrätt men nej då.P
Tine och chrille kom också upp lite senare efter maten.
Jag och fredrik gick upp och la oss och såg på en mysig film.
Snarare två filmer men det var mysigt:)
Natta kom också upp men hon tittade inte på film med oss..
Senare under kvällen drog vi ner oss för att vara lite sällskapliga.
Då hade tydlig våra andra grannar kommit på besök.

Men vi rökte en cigg sen så gick vi upp igen.
Jag somnade runt ett och vaknade runt 4.
Fick sendrag och hade kiss attack.
xD låter konstigt men jag hade faktiskt det.

Vaknade igen vid nio men tog fel och trodde att klockan var runt tio,.
Gick upp gick ut med astor och sen åt vi all frukost nyss.
Idag blir det att gå en lååång promenad med natta sen så ska vi handla frukt tills imorgon.
Vi ska träna inför beach 2010 ;).
Denna gången ska jag lyckas.
Sen så ska jag lägga fram kläder, packa och sen duscha:)..
Roligt roligt alltså.

Kanske kommer att uppdatera senare i mitt lilla liv.
Ska börja klä på mig inför den promenaden.

Men alla som läser detta ni får ha en bra dag sen då:)..
kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0