Tar ett steg åt höger

Nu ska jag äntligen ta tag i mitt liv och börja träna:D..
Imorgon ska jag och älsklingen GÅ ner till stationen och tillbaka:3
Ska handla kläder sen kanske vi tar en sväng i centrum..
Får se då=).
Sen så kan säga att det tar två timmar gående sen så ska jag köra en kvarts sit ups och en kvarts armhävningar.
Sen kanske man får se om man springer lite:D..
Ska bli ganska kul.
Jag ska nog bevisa för er att jag kan gå ner i vikt och allting sånt som ni tvekar på mig:)..
Vänta bara!

Idag har jag bara tagit det lungt.
Sett my super sweet 16 kanske halva dagen:P
Men det gör inget *tihi*
Sen kom natta hem , hon hade köpt två armband till mig, fina är dem<3
Så typ hela dagen har gått åt att inte gör något speciellt:p
Aja ligger och myser med älsklingen ska se film snart...
puss på alla som pallar läsa min blogg~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0