Trött

Har nu tittat på min söta vovve.
hon har mycket energi och är jätte pigg av sig.
Så det blir ganska mycket träning.
Ska börja gå på lydnad med henne eftersom inte var tränad i det.
Sen blir det agility träning sammt ska hon och jag bara vandra och vandra..
Så ägaren ringer då hon vill lämna bort henne, hoppas det blir snart iallafall:)

Men men..

Det var meningen att jag skulle med till skolan och åka och ha kul.
Men jag försov mig och dem orkade inte vänta så jag slapp..
Dock nu får jag IG i skiten som inte alls var meningen.
Men vad skulle jag har gjort? jag hade inte direkt planerat detta..
Skit samma..

Jag ger skolan en chans till funkar det inte får jag antagligen hoppa av skolan.
Dock skulle inte mina föräldrar bli glada om jag gjorde det men jag har inget val.
På måndag kommer alla att prata om vad dem gjorde och hur kul det var.
Sen kommer alla frågor som varför försov du dig?, varför missa du detta?
m.m
Orkar ingen mer.
Alex sa att jag skulle ge det en chans till men jag känner att jag orkar ingen mer.
Har gett allt jag kunnat ge och lite till i tre år och vad fick jag?
Min bästa vän dog och jag mår skit.
Vilket byte va?..

Dock nu kommer jag ge skolan en chans till men kommer ta me fan aldrig mer åka någonstans med dem.
Men men..
Nu ska jag tråk ihjäl mig bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått mycket uppmerkasmhet den senaste tiden takc vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-08-28 @ 23:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0