3 dagar..

Äntligen tillbaka till bloggen igen..
Jag vet dock inte varför men jaja..
I fredags var det fest här för robin och hans polare..
I lördags var det fest med familjen och en jätte god smörgås tårta, sen sov man hos jenny:)..
På söndagen bärde det av till stan med angelica och då köpte jag min svea mössa:D<3<3..
Sedan på måndagen blev det av till skolan som sammt idag bestod av samma sak.
Efter skolan så var jag med izza och greve, stack te centrum och käkade:)..
Sen imorgon ska jag leka med alex och jenny:D<3<3<3<3..
Sen på torsdag blir det lungt och på fredag kommer min älskling<3<3<3..

Nu sitter jag och ska snart på toan, mer om toabesöket kommer imorgon x)

Kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0