Ett stort grattis!!

Nu kommer detta inlägg handla om mina grannar igen..
Eva du har nu fyllt 26 år och det är ett stort steg..
Du blir äldre och äldre men du ser bara yngre ut för varje dag..
Stefan är lycklig som har dig till fästmö.
Vi har så kul ihop och du hjälper alltid mig.
Vid alla tillfällen står du där och hjälper även om du inte haft det lätt själv.
Ditt hjärta är stort och du förtjänar alla andras hjärta med.
Din själ tillhör knappast kroppen för den flyger fri och kommer hem med lyckan.
Lyckan och kärleken du nu har är det viktigaste och behåll det..
Med dem rätta vännerna och det perfekta paret kan ingenting gå fel.
Du har alltid din dörr öppen för mig och dem andra..
Du är den bästa grannen som du kanske vet men jag har inte uttrykt mej klart..

Med denna filmen från din födelsedag hoppas jag nu att allting står klart för dig..
Hur mycket lycka du har och hur många du har runt omkring dig som älskar dig för den du är..
Speciellt jag och stefan:)..
Glöm aldrig bort att vad du änn gör så är du guldvärd<3<3<3

Hoppas du gillar filmen :)...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0