Förfesten

Äntligen början veckan ta slut.
Om exakt en vecka kommer min älskling:)<3<3..
Nu idag så ska vi ha en liten förfest med robin, fast mamma och pappa sitter inne hos grannen..
Imorgon är det den verkliga festen och då ska allting bli kul:D...
För typ idag kommer 15 pers till oss , har dock lovat att stanna på rummet men jag sa inte hur länge(A)..
Ganska kul tror jag att det blir men endå jävligt jobbigt.
Varje helg är det fest och det skulle vara skönt att inte ha fest någongång:P..
Är så trött på fester om det är hos oss men inte hos typ min syrra eller så..
Men angående min syrra kommer det bli jävligt jobbigt på grund av att dem ska flytta till gatan nedanför oss.
Så gissa FEST varje helg igen asså seriöst pallar inte med fester..
Jag får ju inte dricka hur kul är det då >___<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0