Fredag

Äntligen fredag och min glädje är stor..
Det började med att jag vaknade av att jag var så spänd för ifall mina glasögon var klara.
Sen gick jag in till Eva och hälsade på en 9 veckors grand danoir:D<3<3<3..
Efter det blev det en godmorgon puss av fredrik och sedan en god frukost med föräldrarna,...
Jag gick sedan ut med hundarna och sedan åkte brorsan med oss ner till optikern..
mina glasögon är klara nu ffs:D:D..
Jag är jätte fin i dem och påminner om min syster säger mamma och pappa:D..
Dock ska jag ha dem nu men jag är trött och det är konstiga prickar på dem så jag låter den vara tills imorgon.
Jag vet dock att mamma och pappa skulle äta på kina resturang men jag visste inte att det skulle ta ca 4 timmar att äta..
Dem är inte ens hos  grannarna och har tame fan inte mobilen med sig heller.
Jag slår vad om att dem sitter på en fucking pub och super sig fulla igen..

Nu har jenny slocknat och jag fredrik och alex leker lite med sladdar så alla kan spela MS :D..
Har också massa tattueringar från spelet vi körde xD..

Men men nu ska jag köra lite ms med min nya datorn :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0